pondělí 22. října 2012

New In....

V posledních měsících jsem se docela zanedbávala. Není tedy divu, že jsem si to musela vynahradit...:))
Dneska začnu jen drobnostmi...ale nenechte se mýlit, i drobnosti dokážou udělat velikou radost :))
Značku Fleur de Santé asi nemusím nikomu dlouho představovat. Přestože se dá říct, že jejich výrobky patří k těm "dražším", je třeba ale podotknout, že mimo to patří i k těm kvalitním a to rozhodně není nepodstatné...
Na mém blogu jste se už mohli setkat s recenzí na jejich výrobek Body art - TADY. No a jelikož jsem byla s tímto produktem spokojená, pořídila jsem si ho znovu...a nejen ten. Tentokrát jsem také rozšířila i svoji sbírečku laků na nehty...




Lak je v odstínu pink rainbow a je krásně perleťový. Není příliš výrazný a to mi na běžné denní nošení skvěle vyhovuje. Výborně kryje při dvou vrstvách a výdrž je také vcelku dobrá - 5 dnů vydržel bez sebemenších oprav a to u mnoha laků běžné není...co si budeme povídat.

Jaké jsou vaše zkušenosti s touto značkou?

4 komentáře:


  1. Jeho název e pink rainbow a na obrázku vypadá hnědě:D Ale i tak vypadá zajímavě:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je spíš takový do oranžova, ale já to tím mým foťákem líp nevezmu...:)

      Vymazat

Všem moc děkuji za milé komentáře :)