středa 24. října 2012

New In pokračování....

Jak jsem psala v minulém článku, v posledních jsem si udělala radost hned několikrát...
Dneska vám ukážu dvě věci, které mě potěšily asi ze všeho nejvíc :)
Už dlouhou dobu jsem pokukovala po nějakých super botkách na hodně vysoké platformě a nakonec jsem si je i pořídila. Když jsem v nich vyrazila poprvé, připadala jsem si jak na rozhledně :) Podpatky nosím sice celý život a nízké rozhodně nebyly, ale tohle je asi můj rekord. 
No a když už jsem měla botky, zima na krku, pořídila jsem si k nim i kabátek...;)


Botky  H&M


 Kabátek New Yorker




 Pa, pa a příště už zase nějaká recenze :)

14 komentářů:

  1. Také mám tento kabátek. Bohužel mě za krkem škrábe! :(

    OdpovědětVymazat
  2. Ty boty, no přesně nějaké takové sháním a narážím všude jen na semišové, které nechci! Prozradila bys, na kolik vyšly?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem nechtěla semišové a už jsem to skoro vzdávala, až jsem trefila na tyhle...stály 990,-...

      Vymazat
    2. Děkuju za odpověď, skočím se na ně mrknout, snad budou kvalitní ;))

      Vymazat
  3. Obojí jak botky tak kabátek jsou moc pěkný:) Sluší Ti to;)

    OdpovědětVymazat
  4. Nějaké lepší značky? Hugo Boss, LV, Tiffany nebo podobně?

    OdpovědětVymazat
  5. Tak ty boty a kabátek jsou nádherný!!

    OdpovědětVymazat

Všem moc děkuji za milé komentáře :)