úterý 13. listopadu 2012

TAG 11

Už je to asi týden, co mě Mishella na svém blogu nominovala do právě kolujícího TAGu...Děkuji :)
Tady jsou její otázky a u nich hned mé pokusy o odpověď....

  • Čo by si nikdy nikomu neodpustila?
  • Podraz.
  • Ktorý film máš najradšej a môžeš ho pozerať stále dokola?
  • Je jich víc...za všechny tedy Forrest Gump :)
  • Predstav si, že jeden deň môže byť ideálny. Ráno vstaneš a môžeš všetko: cestovať v čase, lietať, ... čo by si robila? :)
  • Okamžitě bych se přesunula někam do tepla na nějakou nádhernou bílou pláž k průzračně modrému moři :)
  • Keby si sa mohla niekoho slávneho spýtať jednu otázku, kto by to bol a čo by si sa spýtala?
  • Těžká otázka....Lucka Bílá - Kde bere při svém vytížení tolik energie a optimismu... 
  • V čom vidíš nedostatok svojho blogu?
  • Určitě v tom, že nepřispívám tak často, jak bych chtěla. Ostatní musí posoudit jiní :)
  • Ktoré rozhodnutie považuješ v svojom živote zatiaľ za najlepšie? :)
  • Ve chvíli, kdy se rozhodujeme, si všichni asi myslíme, že je to to nejlepší rozhodnutí. Teprve čas ukáže, jestli tomu tak bylo...
  • S ktorou seriálovou postavičkou sa stotožňuješ?
  • Asi s žádnou....to už mám nejspíš dávno za sebou :) 
  • Ako si predstavuješ ideálne prvé rande? :)
  • Po 23 letech manželství??? :))
  • Pracuješ momentálne na nejakom predsavzatí? Na akom?
  • Tak z toho už jsem taky vyrostla...žádná předsevzetí. I když...možná jedno jo - dodělat školu :)
  • Ktorý kozmetický produkt by si za nič nevymenila a odporučila ho každému?
  • Jakýkoli od Ryoru :)
  • Životné motto? :)
  • Nikdy není tak zle, aby nemohlo být ještě hůř... (Nechápat špatně!!! Fňukání a stěžování nikdy nikomu nepomůže, vždycky musíme zabojovat a nejlépe ještě s úsměvem na tváři, i když nám třeba do smích není).

Teď bych měla nominovat dalších 11 lidí a položit jim 11 otázek...dovoluji si trochu pozměnit...tak tedy, nabízím 2 možnosti - odpovědět na stejné otázky, na které jsem odpovídala já a nebo jen prostě napište 11 věcí, které byste na sebe chtěli prozradit...:)

A tady jsou nominované blogy...

3 komentáře:

  1. ďakujem za nominovanie už mám na blogu aj ty odpovedz na moje otázky prosííím ;)

    OdpovědětVymazat
  2. já jsem tě taky nominovala, článek mám naplánovaný a objeví se až zítra, tak už hotovo:)

    OdpovědětVymazat
  3. :) vyborne motto! suhlasim a tiez sa nim snazim riadit ... a celkovo si to pekne zodpovedala, mile odpovede ;)

    OdpovědětVymazat

Všem moc děkuji za milé komentáře :)