čtvrtek 9. srpna 2012

Bodyfarm - skořice...

Tak vás po několika dnech opět zdravím...prázdniny utíkají mílovými kroky a představa, že už mi zbývají jen 2 týdny a kousek a půjdu do práce se mi ani trošku nelíbí...No, neudělám s tím nic, takže se budu snažit načerpat ještě trochu energie v těchto zbývajících dnech...

Dnešní recenze je na další přípravek řecké kosmetiky Bodyfarm. Tentokrát se jedná o sprchový gel - skořicové mléko
Jako mnoho dalších výrobků této kosmetiky, obsahuje jojobový džus a aloe vera, no a samozřejmě skořicové mléko.
Naopak neobsahuje parabeny, minerální oleje, silikony a propylenglykoly.







Vůně skořice je velice příjemná, po umytí nemám vůbec pocit vysušené pokožky a kůže je krásně jemná. Přípravků od Bodyfarm(u) už jsem vyzkoušela několik a zatím jsem se všemi absolutně spokojená.
Pokud si chcete prohlédnout jejich kompletní nabídku ( a je opravdu široká ), můžete TADY :)

Přeji krásný den :)

4 komentáře:

  1. To vypadá lákavě, miluji vůni skořice :)

    OdpovědětVymazat
  2. Sprcháček vypadá dobře, vůni skořice mám ráda, tak budu muset okouknout :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ach, Janyany. Ty testuješ vždycky lahůdky, viď? Já teda skořici můžu většinou jen o Vánocích, takže teď už vím, čím se za pár měsíců spršit:-)

    OdpovědětVymazat

Všem moc děkuji za milé komentáře :)