sobota 14. července 2012

ESSENCE

Abych se přiznala, od odlakovačů jsem nikdy nečekala nic víc pozitivního, než to, že by měly odlakovat nehty, smířená s tím, že je nejlepší odlakovávat co nejrychleji a použité tamponky spláchnout do záchodu, aby nesmrděl celý byt....
Kosmetiku od Essence jsem si vcelku oblíbila a proto mě před nedávnem zaujal jejich nový odlakovač kokos a papaja. Neodolala jsem a koupila... Ne že bych čekala nějaké zázraky, ale starý odlakovač docházel, tak proč ne.




Musím se přiznat, že mě dostalo hned první použití. Kromě toho, že lak šel z nehtů krásně dolů, aniž bych musela vynakládat nějaké přílišné úsilí, ale hlavně jsem nemusela zadržovat dech kvůli nepříjemnému chemickému smradu. Další překvapení následovalo asi po dvou hodinách, kdy jsem si nevědomky šmrncla rukou kolem nosu a ucítila krásnou kokosovou vůni. Od té doby je to můj odlakovač č.1 a hned jsem si byla koupit ještě jahodový, ale o tom zase někdy jindy, protože ten zatím čeká na své první použití :)

Jinak zítra se můžete těšit na další článek o Charliem - nemyslela jsem, že bude tak častým tématem, ale dneska se mu povedlo něco, oč se s vámi musím podělit :))

10 komentářů:

  1. tenhle mám taky a je skvělý, strašně se mi ta vůně :) těším se na článek o Charliem :)

    OdpovědětVymazat
  2. Asi ked mi ten môj dojde tak si pôjdem kúpiť tento :)

    http://dreamaboutstyle.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  3. mě u odlakovačů hrozně vadí že po některých je na nehtech takový bílý povlak a jen málo odlakovačů pomůže nehty odlakovat bez povlaku, teda alespon u mě to tak je,... tenhle zanechává nebo nezanechává povlak?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš pravdu, mě to taky dělá hodně odlakovačů, ale tenhle ne :)

      Vymazat
  4. taky jsem ho měla a byla jsem s ním spokojená, supéér :)

    OdpovědětVymazat
  5. Kokos? Must-have, díky za tip!

    http://svetpodles.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. ja mám teda jeden z tých smradľavších :D a preto si vždy umývam ruky s kopou mydla aby som to necítila, taká hlúpa otázka, ale voňalo to aj po umytí rúk ? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to k neuvěření, ale vůně vydržela i po umytí rukou :)

      Vymazat
  7. Skvělý tip. Určitě vyzkouším!! Jsme doma tři holky, co lakujou, takže toho smrádečku užijem dost a náš tatínek je už "alergický":-D..

    OdpovědětVymazat

Všem moc děkuji za milé komentáře :)