pondělí 11. června 2012

Fleur de Santé

O přípravku Body art od Fleur de Santé jsem se vám tu zmiňovala, když jsem si ho pořídila. Teď nadešel čas, abych vás informovala o tom, jak jsem s ním byla spokojená...
Body art je definovaný jako noční zeštíhlující krém. Obsahuje aktivní složky jako jsou kofein, přeslička, semena guarny a další, ale myslím, že je zbytečné, abych vám tu v podstatě opisovala vše, co si můžete přečíst sami přímo u popisu výrobku - ZDE.


Tak jak je doporučeno, používala jsem tento přípravek vždy večer před spaním, s tím, že jsem ho neaplikovala na celé tělo, ale pouze na "problémové" partie - břicho, zadeček a stehna. 
Body art má konzistenci mlíčka a obsahuje drobné granulky, které se ale velmi rychle rozpustí a krásně vmasírují. Mlíčko se krásně vstřebává a není mastné.
Co se týká účinků, tak musím říct, že ty jsem zaznamenala asi nejvíc v oblasti břicha. Nebudu vám tu tvrdit, že by mi zmizely moje špíčky, to ne (ani bych to nečekávala), ale určitě mám pocit, že je kůže v těchto místech pevnější a hladší. Na stehnech to až tak nepozoruji, ale to nebude myslím chyba krému...(Nutně potřebuju pár kilo dolů...)
Jedinou nevýhodou tohoto přípravku je z mého pohledu balení, které má jen 100 ml a tudíž je celkem brzy vypotřebované - vydrželo mi necelý měsíc.
Pokud byste měli chuť tento přípravek také vyzkoušet, máte teď možnost výrazně ušetřit, protože pokud si na stránkách Fleur de Santé nyní objednáte výrobky nad 799,- Kč, máte Body art za pouhých 99,- (místo původních 499,-).

Jaké jsou vaše zkušenosti s tímto nebo obdobným přípravkem?

GIVEAWAY!!!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Všem moc děkuji za milé komentáře :)