neděle 6. května 2012

RYOR - NOVINKA

RYOR opět rozšířil svůj sortiment a pro letošní jaro přišel se skvělou novinkou 
Když jsem tento přípravek objevila, hned jsem věděla, že ho musím mít:)
Účinky, které uvádí výrobce jsou totiž skvělé. No posuďte sami...
Gel uvolňuje namožené svaly, napomáhá k uvolnění a prokrvení, pomáhá proti otokům nohou po velké zátěži, pomáhá odpuzovat létající hmyz a pomáhá i po bodnutí, klidní pokožku po kontaktu se žahavými rostlinami a živočichy, zmírňuje svědění pokožky a intenzivně chladí...




Zatím jsem sice nestihla ověřit všechno, co výrobce slibuje, ale něco už přeci...
Určitě souhlasím, že klidní pokožku po popálení kopřivami, ulevuje unaveným nohám a pomáhá po bodnutí hmyzem, zmírňuje svědění a chladí. Pro mě ideální přípravek především pro letní období.
Opravdu všem doporučuji :)

Jak se vám líbí? Máte také nějaký podobný přípravek, který má tak široké uplatnění?

9 komentářů:

  1. Žádný podobný nemám, ale tenhle by se na léto určitě hodil:-)

    GIVEAWAY:

    http://illussoire.blogspot.com/2012/05/essence-rebels-limitovana-edice.html

    OdpovědětVymazat
  2. waw :) super post.. to musi byt fakt dobre :) a urcite aj krasne vonia :) milujem mätu :)

    OdpovědětVymazat
  3. tak to musím mít, udělal se mi ze sluníčka takový lehký ekzém, nic hrozného co bych nevyléčila, ale nesmím to pořád dbrat:/

    OdpovědětVymazat
  4. Jé, to musím mít na léto! :)

    OdpovědětVymazat
  5. proto si hned v pondělí běžím! :)

    OdpovědětVymazat
  6. božňuju značku RYOr okamžitě pro něj letím, děkuju za skvělou inspiraci :)

    OdpovědětVymazat
  7. Tak to presne potrebuju, byla jsem tyden doma s bloklym krkem a limcem :D uz jenom kdyz to ctu je mi lip :D

    OdpovědětVymazat
  8. Vypadá báječně! Ryor mám moc ráda a po tomhle přípravku rozhodně, až bude léto a pojedu s přítelem na kolo, sáhnu. :)

    OdpovědětVymazat

Všem moc děkuji za milé komentáře :)