pátek 11. května 2012

Moje první výhra :)

Je to asi týden nebo dva, co jsem tu řešila jednu giveaway, kterou jsem sice vyhrála, ale výhru nedostala...
A představte si, že pár dnů na to (konkrétně 6.5.- proč to datum, zjistíte v zápětí) jsem vyhrála u Zdendy na blogu http://my-colorful-kingdom.blogspot.com/. ( Mimochodem, kdo tento blog neznáte, určitě koukněte..:)
V této giveaway jsem si moc přála vyhrát, protože tam byl lak, který se mi už dlouho líbí a pořád jsem nebyla schopná si ho pořídit...a jupííí, vyšlo to :)) K laku jsou ještě gelové linky od essence a bylo i překvapení, které mi taky udělalo velikou radost - lesk na rty NYC. Ale podívejte se sami, protože včera už mi výhra přišla poštou - kolikátého bylo, víme všichni a to v tom byl ještě víkend a státní svátek!!! 




 Lak jsem samozřejmě musela hned vyzkoušet :)
Barvička je skvělá, lak je poměrně řídký, takže moc dobře nekryje - dávala jsem tři vrstvy...na pohled už je to krytí v pohodě, ale tím bleskem to vypadá, že by to ještě jednu vrstvu potřebovalo...ale nepotřebuje :)



Touto cestou bych chtěla ještě jednou poděkovat Zdendě nejen za krásnou výhru a její doslova bleskové zaslání, ale i za její prima blog a moc milé komentáře.

11 komentářů:

  1. moc gratuluji! ten lak je krásný :)

    OdpovědětVymazat
  2. hej všimla som si, že si vyhrala 8D...gratulujem a závidím 8D v dobrom 8P

    OdpovědětVymazat
  3. gratuluji k výhře , lak je krásný :)

    OdpovědětVymazat
  4. gratulujem a aj ja ti trošku závidím v dobrom :-D hlavne tú gélovú linku od ess. tú už chcem dlho vyskúšať:-P
    abeilleslife.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. tak to ti gratulujem :) aspon nejaka cena a verim ze vyhras este velakrat!!! :) ja som vyhrala v 2 a cakam ceny, ze vraj su vo faze posielania, tak som zvedava :)

    tesim sa s tebou!! :)

    OdpovědětVymazat
  6. gratuluji k výhře ;)
    ten lak mám taky a právě jsem se zalekla toho, jak málo kryje a tak jsem ho ještě nikdy na nehtech neměla.. ale asi mu dám ještě šanci, protože ta barva je fakt krásná ;)

    OdpovědětVymazat
  7. Jéé, tak jsem moc ráda, že se ti lak (a vlastně všechno) líbí :D.

    OdpovědětVymazat
  8. gratuluji :) ten lak je pěknej :)
    http://your-honeybee.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  9. lak je úžasnej, moc gratuluju :))

    OdpovědětVymazat
  10. Jani, velká gratulace:-) Zdenda je rychlík, že ti to tak brzy poslala:-)

    OdpovědětVymazat

Všem moc děkuji za milé komentáře :)