čtvrtek 17. května 2012

Fleur de Santé - body art

O přípravcích firmy Fleur de Santé už jsem hodně četla i slyšela, ale dosud jsem nikdy žádný z jejich produktů nevyzkoušela, což mě tedy dost štvalo mrzelo. Nyní jsem si udělala radost a konečně si pořídila první výrobek této značky :)
Jedná se o zpevňující a zeštíhlující tělový krém s masážními mikročásticemi. Kdo by chtěl více informací, můžete kouknout TADY.
Zatím ho používám asi dva dny, takže na recenzi o jeho účincích si budete muset ještě počkat. Jediné, co zatím mohu říct je, že se krásně vstřebává, mikrogranulky se při vtírání rychle rozpouští a moc příjemně voní :)



A ještě jedna důležitá informace!!!

Pokud byste ho chtěli vyzkoušet, máte teď skvělou příležitost, protože je jako dárek u časopisu Kondice, za nějakých pouhých 39,- Kč!!! (Nebo že by za 49,-??? - Teď opravdu nevím, ale každopádně za víc to není :)

3 komentáře:

  1. Tuhle značku jsem dřív hodně používala, ještě teď mám doma nějaké lesky na rty, možná i jedny stíny a tělový krém s třpitkama :)
    http://your-honeybee.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. Těším se pak na recenzi po chvíli používání :-)
    Jinak ty dárečky k časopisům jsou super věc. Přesně takhle jsem se dostala k termální vodě od Avéne (aspoň na vyzkoušení :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Já ho mám právě z časopisu Kondice (49Kč) a na nějaké účinky je zatím brzy, nicméně krásně se vstřebává a úžasně!! voní
    Lil

    OdpovědětVymazat

Všem moc děkuji za milé komentáře :)