čtvrtek 3. května 2012

AUBREY ORGANICS

Aubry Organics je osvědčená značka čistě přírodní kosmetiky na americkém trhu. 

Obsahuje pouze přírodní (rostlinné) výtažky. Tyto rostliny byly navíc většinou vypěstovány na biofarmách, kde nejsou používána žádná chemická hnojiva (herbicidy, pesticidy) ani jiné chemické látky pro podporu růstu rostlin.
Tím je u kosmetiky Aubrey Organics dosaženo 100 % přírodního původu bez jakýchkoliv chemických přísad.
Mě se podařilo najít český e-shop Kosmetika-bio (určitě mrkněte, mají spoustu skvělých věcí), který tuto kosmetiku nabízí. Objednala jsem si tedy práškový pudr - růž a k tomu na vyzkoušení ještě vzorečky šampónu a kondicionéru s extraktem ze zeleného čaje pro mastné vlasy a pleťový hydratační krém Rosa Mosqueta. 



A jelikož jsem strašně nedočkavá, hned jsem vyzkoušela šampón a kondicionér...Musím říct, že jsem byla velice mile překvapená. Po nanesení šampónu jsem měla první dojem, že nějak málo pění, ale po pár "prohrábnutí" se najednou vytvořila bohatá, nezvykle hustá pěna. Kondicionér je oproti běžným kondicionérům o něco řidší, ale na vlasy se roztírá výborně. No a co je pro mě hlavní - vlasy se mi nezmastily tak rychle, jak je u mě běžné. Takže určitě neskončím jen u vzorečků :)
Na ostatní výrobky vám po vyzkoušení přidám také recenze...

Znáte tuto kosmetiku?

8 komentářů:

  1. O téhle značce jsem ještě neslyšela , takže díky že vím něco nového :))

    OdpovědětVymazat
  2. To vypadá skvěle, docela mě to zaujalo!:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak toto je pro mě zcela nová značka. Rozhodně se po ní mrknu. ;)
    Rozjíždím nový blog protože na tom současném se vyskytli technické problémy, tak budu ráda když se přijdeš podívat. ;))

    http://makesbeliave.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  4. Tuto značku neznám, ale zní to dobře. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tuto kosmetiku neznám, ale určitě chci od níněco vyzkoušet:) Těším se na recenze:)

    OdpovědětVymazat
  6. Těším se na rezence, taky tohle neznám.

    OdpovědětVymazat
  7. Opět tuto kosmetickou značku neznám :D Ale ráda vyzkouším :) Vypadá to opravdu dobře :)

    OdpovědětVymazat
  8. to vyzera zaujima :) a tu znacku vobec nepoznam :D :D nevadi, stale sa clovek uci nieco nove, ze? :) velmi pekny post :)

    zivotvosvete.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Všem moc děkuji za milé komentáře :)