pondělí 14. května 2012

ADONIS - krém na redukci očních otoků

O skvělých účincích mořských řas vám myslím nemusím dlouze povídat...Tento krém od firmy Adonis, je právě s těmito výtažky, stejně jako celá řada Marine, do které tento výrobek patří. Zaujalo mě, že je vhodný na redukci očních otoků, redukci tmavých kruhů pod očima a zároveň i proti vráskám. A jelikož jsem právě dokončila všechny seminárky, prezentace apod. a začínám šprtat na zkoušky, moje oči už značně protestují. Přeci jen spousta hodin u PC a nedostatek spánku dělají své...Po ránu mívám oči opravdu opuchlé a tmavé kruhy už se taky začaly klubat...Přestože vstávám o hodně dříve než odcházím do práce, občas mi oči nestihly splasknout a já jen čekala, kdy se mě bude někdo ptát, co mi je...
Takže ideální příležitost, otestovat tento výrobek!




Nejprve k balení...Krém má obsah 30g, je v malé skleněné "nádobce". Nejvíc se mi ovšem líbí víčko, které je jakoby kovové a může sloužit i jako zrcátko.
Samotný krém je velmi jemný, krásně se roztírá a má jen velice jemnou vůni. No a teď to nejdůležitější...
Pokud si krém kolem očí nanesu, během chvíle můžu vyrazit mezi lidi, aniž bych z toho měla nepříjemný pocit a kruhy pod očima jsou taky pryč. Takže ode mě jedna veliká pochvala :)
A pokud byste chtěli vidět další výrobky této řady, mrkněte SEM...

12 komentářů:

  1. Krém musí být skvělý, snad někdy vyzkouším :-D Zapřísáhla jsem se totiž, že nejdříve musím vyplácat všechny krémy, které tu teď mám, nebo mi u nich vyprší doba použitelnosti.. :-D Takže mám tak na rok ještě zásoby :-D

    OdpovědětVymazat
  2. krásná recenze :) krém vypadá vážně moc dobře! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Že by něco účinného na "anti-zombík-look"? No toto! Omrknu o co de, bo mě to zaujalo :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Už som to objednala pre svoju mamu :) Snáď jej to pomôže :)

    OdpovědětVymazat
  5. super recenzia vyzerá super! :)
    inak super blog

    OdpovědětVymazat
  6. Teda tohle bych potřebovala! A to se dá koupit jen přes net?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, jo, přímo na stránkách www.adonis.cz

      Vymazat
  7. To vypadá super, ten by se mi asi hodil... Krásnou neděli.

    OdpovědětVymazat
  8. Jojo, nedostatek spánku to je moje:D

    OdpovědětVymazat
  9. Kam Ty na všechny podobné krémíky chodíš, Jani:-)? Mořské řasy, to já hlavně na talíři a v sushi, utloukla bych se po nich. Věřím, že s kůží to dělá zázraky!

    OdpovědětVymazat

Všem moc děkuji za milé komentáře :)