neděle 15. dubna 2012

Bodyfarm

Dnešní recenze je na další výrobek řecké přírodní kosmetiky, kterou u nás distribuuje firma Bodyfarm. Je to sprchový gel - jantar, který obsahuje aloe vera a jojobový džus, a naopak neobsahuje minerální oleje, parabeny, propylenglykoly ani silikony. Výsledkem používání by měla být sametově hebká pokožka s vůní jantaru a navíc by měl mít tento gel prohřívací účinky - z tohoto důvodu je prodejcem doporučován na podzimní a zimní měsíce...

Bodyfarm - Sprchový gel s jantarem....pro více informací klikněte ZDE :)

A jak hodnotím výrobek já? 
První co jsem ocenila je velmi příjemná vůně. Gelu stačí opravdu trochu, protože krásně pění. Mohu potvrdit, že nevysušuje a opravdu přináší pocit tepla - což je pro někoho, komu je neustále zima tak jako mě, opravdu pohádka...(a to jsem před použitím o prohřívacím účinku vážně pochybovala...).
Z mého pohledu tedy určitě doporučuji - a to nejen "zmrzlíkům" :)

5 komentářů:

  1. vypadá velmi dobře :) musí být doopravdy skvělý !

    OdpovědětVymazat
  2. tak to určitě ráda vyzkouším! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Teda to vypadá skvěle, o téhle kosmetice jsem ani neslyšela, ale určitě omrknu jejich výrobky!:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadá skvěle!! :)

    http://my-colorful-kingdom.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Všem moc děkuji za milé komentáře :)