středa 14. března 2012

Co bych si ráda pořídila...

Untitled #6

Tady je malá přehlídka toho, co bych potřebovala nebo si třeba jen přála...:)

13 komentářů:

  1. och tie laky sú nádherné! 8*)

    OdpovědětVymazat
  2. moc hezké, make-up od MAC bych taky někdy chtěla vyzkoušet. jinak hodně podobný odstín laku jsem si dneska koupilaa, od Essence

    OdpovědětVymazat
  3. Ten třpytivý lak mám, je fajn.
    A ta tvářenka je úžasná, hlavně ten design toho..:) nebo jak to mám nazvat.

    OdpovědětVymazat
  4. Měla jsem I love... papaya and mango a byl to ten nejvoňavější krém! Fakt super, vanilla&ice cream vypádá taky dobře :)

    B&M
    http://bananaandmandarina.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  5. Mně se líbí ten rozjasňující pudr:-)

    OdpovědětVymazat
  6. Přesně tyhle barvy stínů se mi líbí taky. :)

    OdpovědětVymazat
  7. To je mučení, ta tvářenka a oční stíny vypadají báječně :)

    OdpovědětVymazat
  8. this is such a sweet collage I love nude and pastell tones :) What country are you from and what language is this?

    ♥♥Style-Roulette♥♥

    xoxo,
    Luísa

    OdpovědětVymazat
  9. Moc pěkné kousky! Rozhodně bych si je všechny nechala líbit:)

    OdpovědětVymazat
  10. Tohle potřebuje nutně každá ženská, to je jasné:-)

    OdpovědětVymazat
  11. Kosmetika mě vždy láká právě proto jak vypadají obali.A ty co jsi vybrala jsou nádharné.:)

    OdpovědětVymazat

Všem moc děkuji za milé komentáře :)