neděle 11. března 2012

Nové laky v akci...:)

Včera jsem vám slíbila, že jak vyzkouším nové laky, dám sem foto...
Není to tedy nic moc, zjistila jsem, že fotit si sama sobě nalakované nehty je docela makačka a nakonec je použitelná jen jedna fotka a ani ta za moc nestojí....
Použila jsem nejdřív světlý lak (Strong Mint, č.4) a protože se mi to zdálo nevýrazné, natřela jsem ještě konečky tím druhým ( Coral Rose, č.56)...


Laky jsou poměrně řídké, takže jsem musela dát tři vrstvy, aby kryly a stejně to není úplně ono...

15 komentářů:

  1. Ten Coral Rose je celkom fajn ...

    OdpovědětVymazat
  2. To je krásný, já jsem dneska fotila taky jeden dvoubarevný příspěvek, akorát jsem kombinovala světle broskvovou a světle růžovou:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Moc hezky nalakované nehty :)

    http://spicedchocolate.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. moc pěkné laky!
    http://handbagforladies.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  5. ta manikura je velmi pekna:)

    www.mysweetstrawberries.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  6. nevypadá to špatně :-)

    OdpovědětVymazat

Všem moc děkuji za milé komentáře :)