pondělí 27. února 2012

Vpravo na stránce hlasujte, co byste chtěli do giveaway :)

Na hlasování už vám zbývají jen necelé 3 dny!!!...Pak chci giveaway vyhlásit co nejdříve. Mám takovou vizi, že až budu mít 67 čtenářů (to číslo proto, že většinou se dávají "kulatá", tak trochu změna), ale ještě uvidím, jestli vydržím tak dlouho:)


26.2.2012
Vzhledem k tomu, že do 67 chybí už pouze 4 noví členové, myslím, že budu moct vyhlásit giveaway hned následující den po skončení hlasování :)

Jéje, už chybí jen 1 :-)
Tak je to jasný.....giveaway bude vyhlášená hned po skončení hlasování :))

Všem Vám moc děkuju za krásné komentáře a za to,že můj blog sledujete. Mám z toho obrovskou radost :)

11 komentářů:

  1. jo Jani také mi to teď přijde že je úžasný, u prvního jsem byla ze všeho hned rozhozená(první dítě) a teď i to užívám. Uvidíme zda si pořídíme ještě třetí, třeba už konečně holčičku ;-)

    Díky za Tvé četné komentáře!

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuju za krásný komentář ;) I ty máš nádherný a vyjjímečný blog. Sleduju ;))

    OdpovědětVymazat
  3. jee.. co to teda bude za giveaway?

    http://goldengrasszn.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  4. Máš moc hezký blog, taky se přidávám mezi tvé čtenáře :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tak jsem se stala také tvým followerem, jak jsem slíbila ;-)
    Mimochodem máš pěkný design =)

    http://hey-fouqi.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  6. Na giveaway sa už veľmi teším :). Btw máš krásny blog a nádherný degistn :)

    OdpovědětVymazat
  7. Škoda že som mimo SVK. To sa asi zúčastniť nemôžem, či?

    OdpovědětVymazat
  8. Taky se těšíme na Giveaway chtěly bychom naušky č.2 i jsme si pro ně zahlasovaly :-) O:-)

    OdpovědětVymazat
  9. Náušničky, to je jasný!
    Já už Tvůj blog ostřížím zrakem nějakou tu dobu sleduju ;-).
    Vivi

    OdpovědětVymazat

Všem moc děkuji za milé komentáře :)