pondělí 13. února 2012

Kamenný obchod nebo e-shop?

Nevím, jaké máte zkušenosti vy, ale já jsem na tom takhle... Pokud přijdu do kamenného obchodu a chci se jen tak nezávazně porozhlédnout, okamžitě mě začne "stíhat" nějaký prodavač, který mi chce za každou cenu "pomáhat". Naopak, pokud se potřebuji poradit o nějaké konkrétní věci, široko daleko není živé duše, na kterou bych se mohla obrátit... Z tohoto důvodu nejraději nakupuji přes e-shopy a rozhodla jsem se, že vám sem budu občas dávat typy na ty, které mám vyzkoušené. Dneska začnu obchodem, který je zaměřený na originální dárky a najdete tu opravdu spoustu zajímavých věcí, zvýhodněných akcí a nápadů. Naposledy jsem si tam kupovala sadu náušniček(příspěvek z minulého týdnu)... Takže pokud byste se chtěli podívat, můžete ZDE.

A jaké máte zkušenosti vy, kde raději nakupujete?

4 komentáře:

  1. já ráda nakupuju přes internet, je to pohodlné a rychlé, ale jsou věci, které si prostě přes internet nepořídím, takže mám ráda obě varianty a záleží na druhu zboží, které pořizuji :)

    OdpovědětVymazat
  2. Dražší věci, které seženu levněji na netu kupuju tam. Pokud chci něco hned, kupuji v klasickém obchodě. Oblečení kupuji taky v kamenném obchodě, aspoň se vyhnu problému nesprávné velikosti, kosmetiku většinou taky kupuji v drogérii, kromě značek, které jsou dostupné pouze na internetu.
    Nemůžu jednoznačně říct, kde nakupuju radši, oba druhy nakupování mají co do sebe :)

    http://spicedchocolate.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. :D Já to mám úplně stejně.. kde potřebuju tak nikdo není, ale kde nepotřebuju je tam tisíc prodavačů :D ale nakupuju asi radši v kamenných obchodech, zase mi vyhovuje že si můžu zboží prohlédnout na vlastní oči a vyzkoušet a osahat.. :)

    OdpovědětVymazat
  4. No, já se zase bojím, že když budu nakupovat přes internet, tak ve skutečnosti ta věc nebude taková jaká byla na obrázku nebo v popisu. Věci si nemůžu vyzkoušet, abych věděla jestli mi budou nebo ne a na moc jiných věcí jsem nekoukala:)

    OdpovědětVymazat

Všem moc děkuji za milé komentáře :)